Szanowni Studenci,
już w najbliższy piątek (17.10.25) o 16:45 odbędzie się kolejne spotkanie w ramach przedmiotu Funkcjonowanie w rozwoju organizacji. Naszą prelegentką będzie Marta Wójcik (Molska) – marketerka, socjolożka biznesu i nowych technologii, producentka eventów oraz reżyserka. Temat wystąpienia „Marketing cyfrowy, czyli innowacyjne sposoby na przepalenie budżetu”. Zapraszamy już dziś.
Podczas spotkania dowiesz się, jak naprawdę robi się marketing w czasach kryzysu – gdy brakuje zasobów, budżetów i otwartych granic. Co dziś warto mierzyć, a co przestało mieć sens. I dlaczego, gdy coś nie działa, winni są zawsze… marketerzy.
O Prelegentce:
Marta Wójcik (Molska) – marketerka, socjolożka biznesu i nowych technologii, producentka eventów oraz reżyserka. Od ponad piętnastu lat działa na styku biznesu, sztuki i kultury, łącząc analityczne myślenie z kreatywnością i doświadczeniem scenarzystki oraz choreografki. Absolwentka Warszawskiej Szkoły Filmowej i Uniwersytetu w Białymstoku. Przedsiębiorczyni od 2013 roku.
Prezeska agencji marketingowej DO IT crew i Stowarzyszenia Freeway, pomysłodawczyni inicjatyw Aż Kobieta i Street Noise. Od lat wspiera rozwój kobiet w biznesie, artystów i lokalne społeczności. Obecnie skupiona na otwarciu nowego brandu swojej firmy – DC – Marta Wójcik.
Dwukrotnie nominowana w konkursie Grand Video Awards (2023, 2024) za spoty reklamowe, wielokrotnie nagradzana jako choreografka. Autorka spektakli tanecznych, projektów wideo o tematyce społecznej i reżyserka spektaklu „Aż Kobieta”. W 2024 roku ukończyła zdjęcia do swojego debiutu fabularnego – dramatu „Wzajemnie”.
Jest członkinią PSWF Klubu Kobiet Biznesu oraz Izby Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku, gdzie aktywnie angażuje się w rozwój środowiska przedsiębiorców i liderów regionu.
Dla Marty Wójcik marketing to konsekwencja, dane i emocje – w tej kolejności. Wierzy, że żadna strategia nie ma sensu bez inwestycji: czasu, odwagi i pieniędzy. Bo tylko wtedy z planu rodzi się efekt. https://martaw.pl/
Link do wydarzenia:



e - Learning