STUDIA I STOPNIA
Studia na kierunku administracja mają na celu przekazanie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych z zakresu nauk o polityce i administracji, nauk prawnych oraz nauk pokrewnych. Głównym celem kształcenia jest umożliwienie studentom nabycia wiedzy z zakresu nauk społecznych, umiejętności praktycznych oraz kompetencji zawodowych koniecznych do wykonywania obowiązków służbowych w charakterze specjalisty z zakresu administracji. Student jest przygotowany do prowadzenia indywidualnej sprawy administracyjnej oraz dobrej komunikacji ze współpracownikami oraz interesariuszami, w tym klientami administracji. Studiowanie na kierunku administracja zapewnia możliwość szerokiego poznania zasad funkcjonowania otaczającej rzeczywistości, relacji między instytucjami państwa, samorządu i podmiotów prywatnych. Zrozumienie tych relacji daje możliwość sprawniejszego i skutecznego funkcjonowania jako obywatel, członek wspólnoty, lokalnej, działacz w organizacji pozarządowej, właściciel firmy.